Search This Blog

Monday, February 7, 2011

Vihmane

Hommikul ärgates vaatasin välja ja oli veendunud, et tänane suusapäev koolis küll toimuma ei saa. Paduvihm ja tugev tuul välistasid minu meelest selle täiesti. Lapsel on suusad küll koolis, aga suusariideid ma talle kaasa ei andnudki. Praegu helistas poeg ja teatas, et kell 12 hakkavad nad aja peale suusatama ja tal on neid riideid siiski vaja. Ega siis ei jäägi muud üle, kui tuleb koju sõita ja riided tuua. Ma ei mõista, kes neid asju küll niimoodi korraldab ja miks. Kas siis on tõesti nii oluline, et saaks linnukese kirja? Ma ei hakka rääkima sellest, mis jäätunud suusarada suuskadega teeb, aga mõne nõrgema lapse puhul on sellise ilmaga haigeks jäämine enam kui kindel.
Ma väga paluks kainet mõistust, kallid pedagoogid!

No comments:

Post a Comment