Search This Blog

Sunday, February 26, 2012

Veebruari viimane nädalavahetus

Pikk nädalavahetus oli. Eks pidasime meiegi väikestviisi riigi sünnipäeva, sõime head ja paremat, vaatasime riigitelevisioonist rikkaid ja ilusaid, no nagu enamus peresid. Peamine oli see, et eile ja üleeile oli väljas KEVAD. Päike säras ja soe oli. Tänaseks on sellest ainult mälestus ja jälle miinuskraadid.
Pildile jõudsin püüda pühadetoidust ainult pirukad, ülejäänu kadus kui nõiaväel, ei suutnud tabada ei võileivatorti ega küpsisetroti metsmaasikatega. Viimane oli Hardi tehtud ja maistses oi kui hea. Pirukatest niipalju, et ma ei ole lihapirukaid ise teinud vist küll 20 aastat. Pärmitaigna tegin seekord leivaküpsetusmasinas ja kerkis mühinal, täidiseks kalkuniliha, küüslauk, hapukoor. Pirukad valmisid samuti koostöös pojaga, kes on hetkel veendunud, et temast saab kokk.
Mina selles nii kindel ei ole, sest täna kadus ta mitmeks tunniks õue ning tagasi saabudes oli süles kast. Selle oli ta ise teinud, mina ei tea, kui palju ta isalt abi palus. Igatahes on kast väga vajalik, selles on nüüd pirrud, et saaks kaminasse tule teha. Pilt on hämaras tehtud ja pole suurem asi, aga ehk annab aimu. Mina olen väga rahul.

No comments:

Post a Comment